.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گزارشی خواندنی از مشکلات نمایشگاه کتاب

در سومين روز بيست و سومين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران بازديد علاقه‌مندان در حدي است كه احتمال شكستن ركورد بازديد در تمام ادوار وجود دارد که این استقبال بی سابقه مردم با حاشیه های نامناسب و گاه تلخی همراه است.

امروز جمعه 17 ارديبهشت مصادف با سومين روز آغاز به كار بيست و سومين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران مصلاي امام خميني پذيراي گروه كثيري از علاقه‌مندان به كتاب و كتابخواني است که به دلیل تعطیل بودن امروز و همچنین ترافیک های سنگین در اطرفا نمایشگاه، بسیاری از مردم و شهروندان امروز را برای بازدید از نمایشکاه انتخاب کرده اند.

تعداد حاضران در نمايشگاه امروز چنان كم‌نظير است كه احتمال مي‌رود ركورد بازديد از نمايشگاه در يك روز طي 23 دوره اخير شكسته شود.پيش‌بيني مي‌شود تعداد بازديدكنندگان از نمايشگاه كتاب تهران امروز كه نخستين جمعه برگزاري نمايشگاه است، از مرز يك ميليون نفر عبور كند.

صف بازديد كنندگاني كه وارد محوطه مصلا مي‌شوند، براي سوار شدن به تاكسي‌هاي ون تا رسيدن به مقابل شبستان آنچنان است كه خيلي از آنها ترجيح مي‌دهند پياده اين مسافت را طي كنند و همچنین این صفوف طولانی در بیرون از نمایشگاه نیز برای بازگشت مردم به منزل قابل مشاهده است.

از سوي ديگر، تردد بازديد كنندگان در راهروهاي شبستان و به خصوص درب‌هاي ورودي به كندي صورت مي‌گيرد. همچنين تردد در محوطه‌هاي باز نمايشگاه نيز به سختي صورت مي‌گيرد.

اين در حالي است كه امروز بازديدكنندگاني كه با اتومبيل شخصي به نمايشگاه خود را رسانده بودند با مشكلات بسياري مواجه شدند و مسؤولان راهنمايي و رانندگي، پاركبانان و مسئولان مصلا با آنان مساعدت نكردند.

به گزارش تابناک، از سوی دیگر ترافیک بسیار سنگینی برای ورود خودروهای شخصی و اتوبوس ها در اتوبان رسالت ایجاد شده و این صف های طویل که در ردیف های پنج تایی هستند موجب مسدود شدن ارتباط ازادراه حقانی با رسال غرب شده است.

همچنین مردمی که خودروهای خود را در پارکینگ شمال رسالت پارک کرده اند با صف های طویل و شلوغ که بیشتر شبیه همایش های پیاده روی خانوادگی مشغول رفتن به سمت نمایشگاه هستند که گرما و آفتاب شدید این منطقه ناراحتی مردم را دوچندان کرده است.

ناگفته نماند، ترافیک بسیار سنگینی نیز اطراف نمایشگاه و مصلی تهران را درگیر کرده است و مردم مدتها در ترافیک آن هم زیر آفتاب شدید و گرم قرار دارند.

حال باید دید که مسئولان وزارت ارشاد که دستی نیز در مباحث ترافیکی دارند چه تدبیری برای این مشکلات خواهند اندیشید./تابناك


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.231 seconds.